وبلاگ آموزشی نینی مود

ساخت وبلاگ

با پیشرفت علوم مهندسی و مواد، ساختار فونداسیون ها نیز امروزه بسیار تغییر یافته است، برای مثال بر حسب شرایط محیطی، وزن سازه، مقاومت و جنس خاک آن نوع فونداسیون فرق می کند. فونداسیون هایی که امروزه بیشتر در سازه ها ساخته می شود، فونداسیون هایی با عمق سطحی و یا عمیق است به عنوان اگر لایه متراکم و مستحکم زمین در نزدیکی های سطح قرار داشته باشد از فونداسیون های با عمق کمتر و یا به عبارتی فونداسیون سطحی استفاده می کنند. همچنین فونداسیون سازه های سنگین که بسیار وسیع است از چند مرحله تشکیل می شود.

خود فونداسیون های سطحی از چند زیر مجموعه تشکیل شده است که عبارتند از فونداسیون های منفرد، گسترده و مرکب که هر یک بر حسب حجم بارهای سازه و وزن سازه کاربرد های مناسبی دارند برای مثال از فونداسیون منفرد در در سازه هایی بیشتر استفاده می شود که بار سازه در انتهای ستون سازه ها جمع شود و برای انتقال آن از پی منفرد استفاده می کنند.

فونداسیون مرکب چندان فرقی با پی منفرد ندارد واگر بخواهیم فونداسیون مرکب را به صورت کلی توضیح دهیم می توان گفت که فونداسیون مرکب تجمیعی از چندین فونداسیون منفرد است و کاربرد آن بدین صورت است که بارهای جمع شده در ۳ الی ۴ ستون را انتقال می دهد.

فونداسیون گسترده هم همان طور که از نامش پیداست به صورت گسترده و نواری در زیر سازه ساخته می شود و بار چندین ستون که در فاصله های دور و یا به صورت نامنظم از هم قرار دارند را به زمین انتقال می دهد. این نوع از فونداسیون معمولا برای ستون هایی که در یک ردیف و به صورت موازی قرار دارند بیشتر کاربرد دارد.

مقاوم سازی فنداسیون

مراحل اجرایی فونداسیون سوله

برای ایجاد یک سازه سنگین مانند سوله ابتدایی ترین کاری که انجام می شود، بررسی منطقه و زمینی که قرار است سازه روی آن واقع شود. بررسی محیط برای این عمل انجام می شود که آیا اصلا امکان احداث سازه وجود دارد یا خیر؟ اگر داشته باشد که نوبت به مراحل دیگر می رسد که در ادامه مقاله برای شما معرفی شده است. سازه های فوق سبک چادری نوع دیگری از سازه های سبک می باشد که در صنعت امروزه بسیار رایج است.

آزمایش خاک منطقه احداث

اولین کاری که مهندسان و کارشناسان مربوطه قبل از هرگونه احداث و ساخت و سازی انجام می دهند، آزمایش مقاومت و درجه بندی تراکم خاک است. کاملاٌ مشخص است که جنس نوع خاک در همه مناطق یکسان نیست و ممکن است در یک منطقه لایه مقاوم که فونداسیون تا میانه های آن ادامه پیدا می کند، در عمق ۱٫۵ متری باشد و در منطقه دیگر تا عمق ۳٫۵ متری هم قرار داشته باشد.

علاوه بر لایه مقاوم، درجه مقاومت خاک در مقابل فشار، اندازه ذرات خاک، تخلخل و تراکم آن در گام اول مورد آزمایش قرار می گیرد. نحوه آزمایش و گرفتن نمونه هم بدین صورت است که در منطقه مشخص شده چهار حفره تا لایه مقاوم حفاری می شود و خاک های آن در ظرف های مناسب قرار داده شده و به آزمایشگاه فرستاده می شود، نتایج آزمایش بعد از حدود یک هفته بسته به مقدار خاک و حساسیت پروژه تحویل کارفرمایان داده می شود.

امروزه بیشتر سوله هایی که احداث می شود از نوع سوله های سبک است و حتی برای برخی از آنان به دلیل وزن بسیار کم فونداسیون در نظر نمی گیرند، ولی برای برخی دیگر لازم است به همین خاطر باید خاک محل احداث مورد آزمایش قرار گیرد و معمولا اگر تحمل خاک برای هر مترمربع بیشتر از یک کیلوگرم باشد، مورد تایید سازمان نظام مهندسی و استاندارد بین الملل است.

منبع: https://www.bisotoonsazeh.com/how-to-execute-the-sole-foundation/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 16:55

همدان یا به زبان بومی هِمِدان یکی از شهر های بزرگ ایران در منطقهٔ غربی و کوهستانی ایران واقع شده است  و در مرکز شهرستان و استان همدان قرار دارد. این شهر در دامنهٔ کوه های  الوند و در قله ی ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا قرار گرفته است. از شهرهای سردسیر ایران به‌شمار می رود . همدان قدیمی‌ترین شهر ایران میباشد و از تاریخی ترین شهرهای جهان میباشد. در سال ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی  همدان را «پایتخت تاریخ و تمدن ایران» اعلام کرده است. همدان اولین پایتخت نخستین شاهنشاهی ایران یعنی مادها بوده‌ا. در سال ۱۳۶۴ شمسی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان تأسیس شد و هم اکنون  این استان دارای ۱۷ شهرک صنعتی است که از این میان، شهرک صنعتی بوعلی (کیلومتر ۱۲ همدان- تهران)، شهرک صنعتی باغ بهشت (ابتدای جاده ملایر)، ناحیه صنعتی قهاوند (کیلومتر ۵ محور قهاوند–جاده ملایر)، ناحیه صنعتی گنبد (کیلومتر ۲۵ جاده همدان–ملایر) در حوزهٔ شهرستان همدان قرار دارند.به غیر از شهرک‌های صنعتی قطعه‌سازی سینا، صنایع موکت همدان، کارخانه کیک و شکلات کیوان و کارخانه شیشه همدان نیز به عنوان واحدهای صنعتی شاخص همدان فعالیت دارند.
انواع حواله ارزی

در اینجا قصد داریم انواع گوناگون  حواله ارزی را که استفاده میشوند برای شما شرح دهیم:

  1.     حواله ارزی صادره
  2.     حواله ارزی وارده
  3.     حواله ارزی مستقیم به سرعت و زمان انتقال بستگی دارد
  4.     حواله ارزی غیر مستقیم به سرعت و زمان انتقال بستگی دارد

شایان به ذکر است که که حواله های ارزی مستقیم و غیر مستقیم به سرعت و تایم انتقال حواله یوان نیاز دارد.

انواع-حواله-ارزی

 چین یکی از پرجمعیت ترین کشور های جهان میباشد. و با گذشت زمان هر روز بیشتر از دیروز این کشور به یکی از غول های اقتصادی و قطب های اقتصادی جهان تبدیل می شود به همین دلیل است که سالانه عده ای زیادی به این کشور برای زندگی و تجارت و تحصیل به این کشور میروند شما در این کشور برای اینکه بتوانید هزینه های خود ویا خانواده خودر پرداخت کنید نیازمند یوان هستی. شما اگر بخواهید از ایران برای تامین هزینه های خانواده و با پرداخت هزینه های بازرگانی مانند هزینه های حمل و نقل و یا پرداخت هزینه های کالا ها باید بتوانید از ایران به این کشور حواله یوان انتقال دهید نخستین امر در این موضوع این است که شما باید یک شرکت واسطه برای این کار به کار ببرید. شرکت معتبر آسان تجارت با چندین سال تجربه داشتن یک شعبه در شهر تهران و سایت امن و معتبر و راحت یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند در این زمینه باشد. این شرکت به سریعترین روش ممکن حواله یوان شما را انتقال خواهد داد. همکاران ما در شرکت آسان تجارت هم به صورت حضوری در شعبه و هم بصورت انلاین همواره پاسخگوی سوالات شما در این باره هستند ودر تمامی مراحل کار شما را راهنمایی و پشتیبانی میکنند تا شما با اطمینان کامل این کار را انجام دهند

بازرگانان در سفر های تجاری خود نیاز دارند که از ارز این کشور استفاده کنند و هزینه های خود را به این صورت پرداخت کنند شرکت معتبر آسان تجارت همه این این عزیزان را در این مسیر راهنمایی و همیاری خواهد کرد. شما با مراجعه به شعبه حضوری شرکت در تهران یا سایت ایران تجارت از همه جای دنیا با خیال اسوده به انتقال حواله یوان به کشور چین بپردازید.

منبع: https://asantrading.com/yuan-remittance-in-hamadan/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : حواله یوان,حواله یوان به چین,حواله یوان بدون کارمزد,حواله یوان چین,حواله یوان سفید,حواله یوان شخصی,حواله یوان صرافی,حواله یوان شرکتی,حواله یوان به چین صرافی,حواله یوان علی پی,حواله یوان امروز,حواله يوان امروز,حواله اینترنتی یوان,قیمت حواله یوان امروز,نرخ حواله یوان امروز,حواله یوان چین امروز,نرخ حواله يوان امروز,انجام حواله یوان,ارسال حواله یوان به چین,انواع حواله یوان,حواله آنلاین یوان,حواله آزاد یوان,حواله یوان به بانک abc,حواله یوان به چین امروز,حواله یوان بانک کونلون,حواله به یوان,قیمت حواله یوان به چین امروز,نرخ حواله یوان به چین,قیمت حواله یوان به روز,حواله یوان در تبریز,قیمت حواله یوان چین,نرخ حواله یوان چین امروز,نرخ حواله يوان چين,فروش حواله یوان چین,خرید حواله یوان,خریدار حواله یوان,حواله روز یوان,قیمت حواله یوان صرافی,حواله یوان فوری, نویسنده : بابک ninimod بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 14:55

ویتامین B12 یک ماده مغذی است که از جنبه های بسیاری برای سلامت انسان مهم است. سطوح کافی ویتامین B12 برای فعالیت سیستم عصبی، ساخت گلبول های قرمز خون و ساخت  DNAمورد نیاز است. این ویتامین به طور طبیعی در پروتئین های حیوانی مانند گوشت قرمز، ماهی، مرغ، تخم مرغ و لبنیات وجود دارد. سایر غذاها مانند غلات صبحانه، مخمرهای مغذی و برخی شیرهای گیاهی ممکن است با ویتامین B12 غنی شوند. این ویتامین به عنوان مکمل و به عنوان یک داروی تجویزی نیز یافت می شود.

ویتامین  B12موجو در غذا، بصورت فرم متصل به پروتئین است. برای اینکه بدن بتواند آن را جذب کند باید از پروتئین آزاد شود. وقتی که بدن غذا را هضم می کند، آنزیم های موجود در دستگاه گوارش، ویتامین B12 را از این پروتئین ها جدا می کنند. سپس ویتامین B12 آزاد شده با پروتئینی به نام فاکتور ذاتی که توسط سلول های معده ترشح می شود، ترکیب می شود. ویتامین B12 و فاکتور ذاتی با هم در انتهای روده کوچک جذب می شوند.

آزمایش ویتامین B12 چه چیزی را اندازه گیری می کند؟

چه زمانی باید آزمایش ویتامین B12 انجام دهیم؟

آزمایش ویتامین B12 معمولاً زمانی انجام می شود که علائم کمبود ویتامین B12 مانند کم خونی یا مشکلات سیستم عصبی را دارید. برخی از افراد به دلیل سن یا شرایط سلامتی موجود در معرض خطر بیشتری برای کمبود ویتامین B12 هستند و ممکن است به طور منظم تحت آزمایش ویتامین B12 قرار گیرند.

چه زمانی باید آزمایش ویتامین B12 انجام دهیم؟

نحوه انجام ازمایش و اقدامات لازم قبل از انجام ان:

قبل از انجام آزمایش ویتامین B12، ناشتا بودن به مدت ۶-۸ ساعت مهم است، به این معنی که باید از خوردن و نوشیدن هر چیزی غیر از آب خودداری کنید. از آنجایی که برخی از داروها می توانند نتایج آزمایش ویتامین B12 را تحت تأثیر قرار دهند، باید از پزشک خود بپرسید که آیا نیاز به قطع موقت هر یک از داروهایی که به طور معمول مصرف می کنید، هست یا خیر. در طول آزمون در طول آزمایش ویتامین  B12، معمولاً نمونه کوچکی از خون از ورید بازوی شما گرفته می شود.

منبع: https://limateb.com/vitamin-b12-test/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 14:45

یکی از دغدغه هایی که هر خانمی در طول زندگی با آن دسته و پنجه نرم میکند محاسبه سایز سوتین و انتخاب سوتین سیز مناسب است. امروز ما در بافیلو مگ قصد داریم شما را با روش های اندازه گیری سایز سینه اشنا کنیم تا شما بتوانید خودتان در خانه به راحتی سایز سینه خود را اندازه گیری کنید. با ما همراه باشید.

چگونه سایز سینه را تشخیص دهیم؟

اندازه گیری دور سینه و زیر سینه برای تشخیص سایز سینه الزامی میباشد. باید توجه کنید که سایز سوتین ها معمولا بر اساس اینچ اندازه گیری میشود. اندازه گیری سایز زیر سینه: یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی دارید بپوشید.  دقیقا موازی با خط پایینی سوتین و روی قفسه‌ی سینه متر را حرکت دهید و آن را اندازه بگیرید.  مطمئن بشوید که متر بدون هیچ پیچ خوردگی دور سینه قرار گرفته . متر را نرمال نگه دارید. این کار را مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن متر اندازه گیری اطمینان داشته باشید.

اندازه گیری سایز کاپ سینه: یک خرید سوتین راحت بپوشید از بزرگترین بخش سینه اندازه‌گیری را انجام دهید، کافی است متر را در جایی که نوک سینه قرار دارد بچرخانید. باز هم مطمئن شوید که متر در تمام دور سینه، صاف قرار گرفته و هیچ پیچ خوردگی یا کشیدگی وجود ندارد اگر به اندازه گیری خود اطمینان ندارید از یک فرد دیگر کمک بگیرید.

نحوه اندازه گیر کاپ سوتین

پس از اینکه اندازه دور سینه و زیر سینه را محاسبه کردید باید به سراغ اندازه گیری کاپ سوتین بروید بسیاری از بانوان در این قسمت دچار مشکل هستند و نمیتوانند سایز سوتین خود را به صورت دقیق به دست اورند. فرمول اندازه گیری کاپ سوتین به این صورت است: اندازه‌ی دور سینه منهای اندازه‌ی زیر سینه مساوی اندازه‌ی کاپ سوتین . اندازه سوتین به صورت معمول به واحد اینچ بیان میشود ولی شما میتوانید در جدول زیر اندازه کاپ های سوتین را در واحد سانتی متر مشاهده کنید.

نحوه محاسبه سایز سوتین

نحوه اندازه گیری دور سوتین

باید توجه داشته باشید که سایز بندی های دور سوتین می تواند نسبت به برند ها مختلف متفاوت باشد و اگر شما میخواهید انتخاب دقیق تری داشته باشید بهتر است که از اندازه کاپ سوتین برای انتخاب سوتین استفاده کنید. ولی اگر شما خواستید با استفاده از دور سوتین انتخاب کنید بهتر است که سایز خود را اندازه گیری و آن را رند کنید  البته باید توجه داشت که انواع سوتین برای سنین مختلف از نوجوانی تا بزرگسالی میتواند مختلف باشد و حتی در مواردی فاقد کاپ باشید در جدول زیر می توانید اندازه انواع سایز بندی دور سوتین را در واحد اینچ و سانتی متر مشاهده کنید.

نحوه محاسبه سایز سوتین

سوتین سایز سیستر سایز        

بعضی از سوتین ها با اینکه سایز عددی آنها متفاوت است ولی در اندازه تفاوتی باهم ندارند به این سوتین ها سیستر سایز میگویند . کاربرد این سوتین ها زمانیست که شما میخواهید سوتینی با یک سایز کاپ یا دور سوتین کوچکتر یا بزرگتر انتخاب کنید. اغلب خانمها در انتخاب این سوتین ها دچار سردرگمی می شوند در جدول زیر سایز های سیتر سایز بیان شده است تا دیر شما در این موضوع گمراه نشوید.

 

نحوه محاسبه سایز سوتین

نشانه های نا مناسب یک سوتین

یک سوتین نامناسب میتواند نشانه های مختلفی داشته باشد که نشان دهد از کیفیت خوبی برخوردار نیست نشانه هایی مانند افتادن بند از روی شانه ها و یا بیرون زدن سینه از بالا یا کناره های ان و فشار اوردن بند سوتین به شانه اذیت شدن پوست توسط میله های فلزی داخل سوتینو حرکت کردن بندی پشتی سوتین به سمت بالا میتواند از این نشانه ها باشد.

منبع: https://mag.bafilo.com/how-to-calculate-bra-size/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 19:37

هر کس با خلق و خوی خاصی به دنیا می‌آید و از روش خاصی با دنیا تعامل برقرار می کند و انرژی بدست می‌آورد. درونگرایی و برونگرایی؛ تیپ‌های شخصیتی هستند که تا حد زیادی توسط ژن‌ها تعیین می شود.

علی رغم تصوری که برخی افراد دارند؛ درونگرا بودن یک اشکال یا امری غیررایج  نیست و تحقیقات نشان می‌دهند که از هر سه نفری که می‌شناسید یک نفر شخصیت درونگرا دارد. در این مطلب از علیرضا نیکنام بررسی می کنیم که دورنگرایی چیست و چه چیزی نیست! و چگونه می توانیم افراد درونگرا را بفهممیم و درک کنیم.

درونگرا کیست؟
درونگرا فردی با رفتارهای آرام و متفکرانه است که محیط آرام را ترجیح می دهد و بعد از معاشرت احساس خستگی می کند و نیاز به تنهایی دارد تا تجدید انرژی کند و شارژ شود. دلیل علمی این امر این است که مغز درونگراها به شیوه ای متفاوت از مغز برونگراها به دوپامین واکنش نشان می دهد.

درون گرایی چیست و به چه کسانی درون گرا میگویند

مطلب مرتبط: چه راه هایی برای غلبه بر ترس وجود دارد

علائم درونگرایی
دورنگرا‌ها با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما اگر می خواهید بدانید که درونگرا هستید یا نه؟ نشانه‌های بارز درونگرایی را که در ادامه بیان می کنیم در خود جستجو کنید و اگر آنها را مشاهده کردید می توانید مطمئن شوید که فردی درونگرا هستید. مهم‌ترین ویژگی‌های فرد درونگرا:

همیشه احساس متفاوت بودن دارد.
از تنها بودن لذت می‌برد و احساس آرامش می گیرد.
احساس می کند که نیازی به حرف زدن یا بودن در کنار دیگران ندارد.
ترجیح می دهد بیشتر در خانه بماند تا اینکه به یک رویداد اجتماعی برود.
از مطالعه، نوشتن، باغبانی یا نقاشی لذت می‌برد.
تعداد کمی دوست نزدیک را به یک گروه بزرگ ترجیح می‌دهد.
در تنهایی تمرکز بیشتری دارد و بهتر کار می‌کند.
از تعاملات اجتماعی غیرضروری پرهیز می‌کند.
در کار و روابط به دنبال معنا و مفهوم است و برقراری روابط کم‌عمق، اهداف کم‌عمق یا گفت‌وگوهای کم‌عمق برایش دشوار است.
افراد جدید، جمعیت زیاد و محیط های پر سر و صدا برای او آزاردهنده می باشند.
زمان زیادی را صرف فکر‌کردن می‌کند.
اغلب گرفتار رویاپردازی می‌شود.
به کارهای گروهی تمایل ندارد.
ترجیح می‌دهد در مرکز توجه نباشد.
انتخاب کلمات مناسب برای بیان افکارش در گفتگو سخت است و معمولا بعد از پایان گفتگو به واکنش مناسب فکر می‌کند.
برای او نوشتن خیلی راحت‌تر از گفتن است.
در موضوعات و فعالیت ‌هایی که برایش جالب است؛ عمیق‌تر از دیگران غوطه‌ور می شود.
درون گرایی چیست و به چه کسانی درون گرا میگویند

تصورات غلط و کلیشه ای درباره درونگراها
متاسفانه، بسیاری از مردم کاملا مفهوم درونگرا بودن را درک نمی‌کنند. آنها درون گرایی را با کمرویی، افسردگی یا اضطراب اجتماعی برابر می‌دانند. وقتی درونگراها ساکت می‌شوند؛ به اشتباه آنها را به بدخلقی یا بی‌توجهی متهم می‌کنند و وقتی تنها زندگی می‌کنند؛ اغلب به آنها اتهام خودخواهی یا دشمنی با دیگران می‌زنند. اما واقعیت این است که :

درونگراها لزوما از لحاظ اجتماعی دست و پا چلفتی نیستند
کمرویی یا ناشیگری اجتماعی یک خصوصیت جدا از درون گرایی است و افراد برونگرا و درونگرا هر دو ممکن است خصیصه خجالتی بودن را داشته باشند.

مطلب مرتبط: آموزش گام به گام عزت نفس

بسیاری از درونگراها می توانند در موقعیت های اجتماعی بسیار پرجذبه باشند. (درونگراها ۶۰ درصد کل وکلا را تشکیل می دهند؛ حرفه ای که مستلزم اعتماد به نفس زیادی است که در مقابل دیگران صحبت کند.)

درونگراها از مردم متنفر نیستند
کم حرف بودن درونگراها اغلب بد تفسیر می‌شود و مردم آن را نشانه‌ای برای دوست نداشتن دیگران می‌دانند. اما حقیقت این است که درونگراها اغلب از روابط کم عمق و صحبت های کوچک دوری می کنند؛ زیرا آن را بی معنا می دانند و می‌خواهند با افرادی که رابطه پرمفهوم‌تری با آنها دارند صحبت کنند.

 بسیاری از درونگراها تا زمانی که معاشرت برایشان معنی و مفهومی به همراه داشته باشد؛ از روابط اجتماعی لذت می‌برند.

درونگراها بی‌ادب نیستند
کم بودن انرژی اجتماعی درونگراها به معنای بی‌ادب بودن آنها نیست؛ بلکه فقط به کمی تنهایی نیاز دارند تا تجدید انرژی کنند و قطعا پس از آن رفتار دوستانه‌تری خواهند داشت.

 درونگراها می توانند با تیم کار کنند
درونگرا بودن یک فرد به این معنا نیست که او نمی‌تواند در کار گروهی و تیمی موفق باشد؛ بلکه صرفا این فرد ترجیح می‌دهد در محیط پرسروصدا با هدفون صداها را حذف کند تا تمرکز بیشتری داشته باشد و دوست دارد بعد از همکاری در تیم به محیطی آرام برود و ریلکس کند.

با افراد درونگرا چگونه رفتار کنیم؟
همانطور که قبلا اشاره کردیم درونگرایی یک ویژگی ذاتی است که فرد با آن متولد می شود؛ بااین حال تجربیات زندگی نیز روی شکل گیری آن موثرند.

اگر رفتار آرام و متفکرانه‌ یک درونگرا از طرف والدین، معلمان و دیگران درک و تشویق شود؛ به احتمال قوی او بااطمینان خاطر شخصیت خود را می‌پذیرد؛ اما اگر مورد تمسخر یا نکوهش قرار گیرد ممکن است دچار اضطراب اجتماعی شود یا احساس کند که مجبور است به چیزی وانمود کند که نیست!

همه درونگراها مثل هم نیستند و سطح تحمل اجتماعی شدن در آنها متفاوت است. بعضی از درونگراها فقط به کمی تنهایی برای شارژ مجدد نیاز دارند و می‌توانند زمان زیادی را به معاشرت بگذرانند و برخی دیگر سریع تخلیه انرژی شده و احساس خستگی می‌کنند؛ گویی مغزشان همه‌ی انرژی‌های ذهنی خود را مصرف کرده است.

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که سعی نکنید یک درونگرا را عوض کنید؛ بلکه فقط او را درک کنید و گاهی به او زمان بدهید تا با دنیای پهناور درونی خود تنها باشد.

درون گرایی چیست و به چه کسانی درون گرا میگویند

آیا یک درونگرا می‌تواند برونگرا شود؟
یک مطالعه پژوهشی توسط روانشناس جروم کاگان نشان می‌دهد که حتی براساس واکنش نوزادان به محرک‌ها از چهار ماهگی به بعد؛ می‌توان پیش‌بینی کرد که آنها ماهیت دورنگرا دارند یا برونگرا!

منبع: https://alirezaniknam.com/what-is-introversion-and-who-are-called-introverts/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 18:55

صرف نظر از مسائلی مانند رابطه جنسی و برقراری نزدیکی بین افراد و جنس مخالف برای ارضای نیازهای جنسی، هدف از ازدواج هدف بزرگتر و اساسی یعنی ایجاد روابط پویا بین زن و مرد، دریافت آرامش از یکدیگر است.

زندگی زناشویی و رابطه پویا فرصت برقراری ارتباط و همکاری با زوج را در رفتار، کردار، گفتار و زبان و بسیاری موارد دیگر ایجاد می کند که زندگی شرکا را در راستای سلامت روابط اجتماعی سوق می دهد.

با ازدواج و زندگی با همسرتان و در میان گذاشتن تمام مشکلات زندگی با همسرتان، جدای از رابطه و میل جنسی، باید بیشتر روی درک همدیگر تمرکز کنید و در مورد تمام مشکلات روزمره خود صحبت کنید.

یکی از روش ها و متد های افزایش توجه و تمرکز بر روی احساسات و عواطف همسرتان می تواند خواندن برخی متن های عاشقانه برای شریک زندگی تان باشد که یکی از انواع این متن های عاشقانه لالایی های عاشقانه صوتی برای همسر است که در ادامه به همراه علیرضا نیکنام به ارائه بهترین لالایی های عاشقانه صوتی برای لحظات لذت بخش شما می پردازیم.

یه لالایی میگم با عشق

یه لالایی عاشقانه

برای عشق:

بخواب ای عشق تو آغوش پر از عشق

ببین عشقو تو این چشمای عاشق

یه لالایی به رنگ ارغونی

که میگه برات ازعشق با مهربونی

بگیر دستمو امشب تا بخونم

از عشق پاکمون برات بخونم

چقدر خوبه برای تو بخونم

برات از عاشقیمون شعر بخونم

لالایی هام پر از عشق و نیازه

عزیزم به آغوشت خیلی نیازه

(به یاد امشبی که هر دو با هم

به زیر نور ماه تو آغوش هم)

یکی بغض کرده بود یکی می خندید

که عشقش نکنه از غم بمیره

فدای اون لب خندون عشقم

که پر غصه است دلش اما می خندید

به عشق من فقط ، میگفت می خندید

می خندید تا دلم از غصه واشه

تا بزم عشقمون از غم رها شه

لالا کن آی فرشته آی عزیزم

بزار تا جونمو به پات بریزم

لالا کن شب شده ستاره خوابه

ولی ماهی برات یه بی قراره

می خواد نازت کنه تا دم دم صبح

بروی سینه ی تو جون بگیره

******************************************************

******************************************************

لا لا لا گله پونه

بخواب آروم که شب نمی مونه

ببین یارت واست لالایی می خونه

دوست دارم اونقدر که فقط خدا می دونه

لا لا لا گله لاله

بخواب آروم که چشمم داره میباره

بخواب آروم گله نازم،اشکام از شبه تاره

که شب هام فانوسه چشماتو کم داره

لالا لا گله پونه

بخواب آروم که بارونه

دله یارت پریشونه

تو خوابیدی غریبونه

لا لا لا گله خونم

بخواب عمرم بخواب جونم

همیشه با تو می مونم

تویی  گله یکی یک دونم

لالا لا گله زیبام

بخواب آروم نگو تنهام

تا آخر رویات باهت میام

بخواب عشقم بخواب

******************************************************

لالایی هام دیگه بوی غم نمیده

از اون روزی که عشقم به شونم تکیه میده

لالایی هام همش شده عاشقونه

از اون روزی که چشمات برام قصه ی عشقو می خونه

نفس نفس من می خونم لالایی های شبونه

برای عشقی که مثه جون می مونه

سر رو سینم میذراه  با ریتم عشق قلب من

چشماشو می بنده و بهم آروم می خنده عشق من

لالا لالا لالا لالا …

******************************************************

لالایی کن

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن عزیز مهربونم

بیا بخواب کنارم همزبونم

لالایی کن شیرین تر از ترانه

چشات بهارو یاد من میاره

منم عاشق اون ناز چشاتم

بخواب عزیز همیشه من باهاتم

لالایی کن بخواب عشق نازم

تویی قبله و مقصود نمازم

لالایی کن لالایی مهربونم

لالایی کن بخواب شیرین زبونم

لالایی کن چراغ خونه من

بخواب ای نازنین دردونه من

بخواب تا من کنارت زنده هستم

طلسم سخت غربت شکستم

عزیزم خواب و بیداریت قشنگه

شب من بی تو بی آب و رنگه

لالایی کن بخواب همخونه من

بخواب ای بهترین بهونه من

لالایی کن بخواب تو در کنارم

بذار سرروی شونه هات بذارم

******************************************************

لالا کن عشق پاک و مهربونم

لالا کن تا برات یه شعر بخونم

یه شعر عاشقونه از ته دل

برای چشمای پاکت بخونم

بخونم همسرم عشقم عزیزم

همین امشب برات از عشق می نویسم

با انگشتای دستم و خون قلبم

رو دیوارا از عشقت می نویسم

می نویسم عاشقم، عاشق یک گل

گل سرخ منی تو آی عزیزم

******************************************************

بخواب پروانه ها دورت می چرخند

دارن دور گل من هی می چرخند

برید پروانه ها عشقم بخوابــــــــه

تو آغوشم می خواد آروم بخوابــه

برید بگید فرشته ها بیان تـــــــــا

بیبنند ما دوتا ماهی عاشـــــــق

بگید تو این خونه یه ماه و خورشید

تو آغوش همن دارن می خوابنــــد

ببینید ماه من داره می خوابــــــه

برید پروانه ها ماهیم بخوابـــــــــه

لالایی می خونه ماهی قرمــــــز

برای عشق خوب و مهربونــــــش

لالایی هاش پر از عشق و نشاطه

برای ماهی جون عشق و حیاتــه

******************************************************

بخواب آرام ای عشقم که من بیدار بیدارم

فراقت تا سحر هر دم کند بیمار بیمارم

بخواب آرامِ جانِ من کنارت بودم و هستم

بخواب آرام من امشب چو هر شب سخت هوشیارم

تمام هستی ام خوابی ، برایت شعر می گویم

بخواب آرام تا فردا که من مشتاق دیدارم

میان سینه ام بغضی دل من گریه می خواهد

ز ترس بودن بی تو ، ز فکرش نیز بیزارم

دلم تنگ است می دانی که بی تو هیچ و تنهایم

نگر بر تلخی ام بی تو به این روز و شب تارم

چه میشد گر سحر میشد دلم بی تاب روی تو

نوازش کن مرا هر دم که من بی عشق بیمارم

به چشمانت قسم عشقم که بی عشق تو میمیرم

فدای پاکیت گردم گل زیبا و بی خارم

تمام آرزوی من ، بخواب آرام چون هستم

نوازش می کنم مویت بخواب آرام ، بیدارم

 

منبع: https://alirezaniknam.com/a-romantic-lullaby/

وبلاگ آموزشی نینی مود...
ما را در سایت وبلاگ آموزشی نینی مود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک ninimod بازدید : 643 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 17:08